۰

نمایندگی اصلی فروش مانیتور وینکا در استان البرز بصورت انحصاری

نمایندگی مانیتور اندروید و ویندوزی وینکا تمامی خودرو ها در کرج و استان البرز

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید خودرو داریم رنگ داشبورد خودرو، کیفیت ساخت خودرو و ضربه نداشتن آن است که ویژگی بسیار مهمی به حساب می آید. این فاکتور مهم در هنگام انتخاب مدل خودرو و شرکت خودرو نقش مهمی خواهد داشت. در شهر کرج نمایشگاه های زیادی وجود دارد که شما میتوانید با مراجعه به آنها مورد مناسب خود را پیدا کنید. و یا حتی در اپلیکیشن های واسطه همچون دیوار  و شیپور خودروهای زیادی قرار داده می شود مانند کوییک، ساینا، پرشیا، 207، 206 و ... اما شما هرگز نمی توانید با استفاده از این اپلیکیشن ها و واسطه ها یک ماشین با مانیتور خاص و مورد دلخواه را پیدا کنید.

اما با وجود نمایندگی مانیتور وینکا در البرز و سلما سیستم این کار دیگر چندان سخت نیست. کافی است به وبسایت سلما سیستم که مرکز نصب انواع مانیتور خودرو در کرج می باشد مراجعه و یا بصورت حضوری و از نزدیک بررسی بفرمایید. آدرس و لوکیشن نمایندگی وینکا Winca کرج در انتهای وبسایت قابل رویت می باشد.

 

کیفیت مانیتورهای وینکا WINCA بقدری عالی میباشد که پاسخگوی هر نیاز شما می باشد. چه مانیتورهای ویندوزی وینکا یا مانیتورهای اندرویدی وینکا از طراحی منحصر بفردی برخوردار میباشند از جمله امکانات عالی که برای هر راننده و سرنشینی جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. فروشگاه نمایندگی مانیتور وینکا در البرز با موجود بودن و داشتن همه مدل های محصولات وینکا مثل سری فلای FLY DYT , سری ROCK BOX یا سری محصولات S300 ،S400 سری مانیتورهای H855 ,QG855 , GL855 وینکا قابل لمس و بررسی میباشند و قابل نصب برای تمامی خودروهای  ایرانی و خارجی میباشند تمامی خودروها را پوشش می دهد. در ثانی شما با داشتن هر نوع خودرو با هر سال ساختی و شرکت سازنده ایرانی یا خارجی از هر برندی می توانید مانیتور اندروید یا ویندوز یا تسلایی مورد نظر خود را سفارش دهید.

انواع مانیتور اندروید خودرو در کرج البرز

یکی از مشکلاتی که هنگام خرید مانیتور خودرو پیش می آید داشتن یک خودرو با مانیتور با سیستم عامل اندروید بروز است. یک مانیتور با سیستم عامل اندروید بروز و آپدیت شده که تعداد زیادی از امکانات و مزایای بروز جذاب را به همراه دارد. با خرید مانیتور اندروید وینکا از نمایندگی مانیتور وینکا در البرز شما هر موزیک و برنامه، فیلم با زیرنویس یا عکسی که بخواهید را می‌توانید پخش یا اجرا کنید.

از پخش موسیقی یا ویس یا فیلم در موبایلتان بر روی مانیتور گرفته و میرورلینک تا پخش زنده شبکه های دیجیتال و گیرنده های DVBT همگی با خرید مانیتور اندروید فابریک خودرو کرج انجام خواهد شد به طور خلاصه شما یک مانیتور به قابلیت های موبایل اندروید بعلاوه پخش صدا عالی را در ماشینتان خواهید داشت که لذت یک سفر عالی را به شما میدهد.

 

انواع مانیتور اندرویدی خودرو در نمایندگی وینکا در کرج و استان البرز سلما سیستم وینکا سرویس

یکی از استرس هایی که هنگام خرید خودرو داریم داشتن یک مانیتور با سیستم عامل اندروید که قابلیت نصب تمامی اپیکیشن ها را داشته باشد. یک مانیتور ماشین با سیستم عامل اندروید یا ویندوز که امکانات قابل توجه را داشته باشد. با خرید مانیتور اندروید فابریک ساینا و کوییک از نمایندگی مانیتور وینکا در هشتگرد شما هر برنامه apk ، فیلم و ویدیو یا عکسی یا موزیک که بخواهید را می‌توانید اجرا کنید. از اجرا ویدیو  در تلفن همراهتان بر روی مانیتور فابریک گرفته تا پخش تلویزین و شبکه های ماهواره ای. با خرید مانیتور اندروید فابریک خودرو  به این هدف دست پیدا کنید. به طور کلی شما یک ضبط مانیتور با قابلیت های موبایل اندروید را در خودرویتان میتوانید داشته باشید.

بعد از خرید مانیتور اندروید در نمایندگی مانیتور اندروید ماشین البرز در سلما سیستم کرج  می توانید تمامی اطلاعات خودرو را دریافت کنید. اطلاعاتی همچون باد لاستیک ها، باز شدن درب خودرو، میانگین مصرف سوخت و خطاهای ECU را بر روی مانیتور ملاحظه کنید. با این مانیتور فابریک 207 و سورن موجود در نمایندگی مانیتور وینکا در نظرآباد طالقان خواهید توانست بر روی مانیتور ماشین تمامی برنامه های اندرویدی را نصب کنید و به طور خلاصه  تمام برنامه های گوشی اندرویدی را بر روی مانیتور اندروید فابریک پرشیا خود داشته باشید. برنامه مسیریابی نشان یا بلد یا waze را نصب و اجرا و به راحتی مسیر خود را پیدا کنید و از نویگیشن خودرو لذت ببرید. همچنین قادر خواهید بود با استفاده از مانیتور وینکا بدون استفاده مستقیم از تلفن همراه، توسط بلوتوث تماس برقرار کرده و به مخاطبین خود دسترسی ویژه داشته باشید. تعداد بسیار زیاد دیگری امکانات فقط با خرید مانیتور اندروید در نمایندگی مانیتور وینکا در البرز و دیگر شهرهای آن مانند طالقان، مهستان، گلشهر، ملاصدرا، گوهردشت، سه باندی، مهرشهر، پاساژ دانشکده کرج و حصارک … میسر خواهد بود. شما باید توجه داشته باشید که مانیتور فابریک وینکا Winca در کرج را میتوانید برای هر خودرویی نصب کنید و سوکت فابریک هم همراه قاب و فریم انواع خودرو میباشد. نصب دی وی دی فابریک انواع خودرو چه ویندوز چه اندروید باعث ابطال گارانتی خودرو نمیشود. مانیتور فابریک کوییک، مانیتور فابریک ساینا هفت اینچ، مانیتور فابریک اندروید پرشیا، مانیتور اندروید فابریک اطلس، مانیتور فابریک اندروید شاهین، مانیتور فابریک پرشیا و 405، مانیتور اندروید هفت اینچ سورن و سمند ال ایکس و هایما، جک، بسترن، تیوولی، هیوندا، کیا، ال 90، ساندرو و ... همگی توسط قاب فابریک به همراه سوکت فابریک یا کنباکس فابریک همان خودرو قابل تهیه در نمایندگی وینکا البرز در کرج سلما سیستم و وینکاسرویس خدمات پس از فروش وینکا میباشند.

مدل های مانیتور اندروید در سایز های 7 اینچ، 9 اینچ ،11 اینچ و 14 اینچ و مانیتورهای تسلایی قابل سفارش بوده که از مدل های محبوب و پر فروش وینکا میتوان به s300 QG855 ،s400+، s500 سیمکارت خور وینکا و s170+ ،FlyDyt ،RacBox میتوان اشاره کرد و از مدل های دیگر میتوان به dyt9000 ،dyt9001 ،RL855،  H855، YH855 ،GL855 4-64 ، GL855 6-128 نیز اشاره کرد که همگی در نمایندگی وینکا در استان البرز قابل خرید و تست کردن میباشد.

 

مزایای مانیتور اندرویدی خودرو وینکا

  • ورودی فلش usb تعداد 2 عدد
  • ورودی مموری کارت برای مدل های ویندوزی
  • دی وی دی و دیسک سی دی
  • جی پی اس آفلاین و آنلاین سخنگو فارسی و انگلیسی 
  • نمایش دوربین های کنترل سرعت و سرعت خودرو
  • ورودی تلویزیون و گیرنده دیجیتال و aux
  • خروجی ساب و سیستم صوتی و av
  • خروجی آمپیلی و سیستم سنگین
  • مناسب سیستم صوتی و تصویری خودرو 
  • خروجی مانیتور سرصندلی و پشت سری کودک و اتصال PS5 ,PS4
  • ورودی دوربین دنده عقب، دوربین جلو و 360 درجه و دوربین ثبت وقایع و حوادث dashcam دشکمرا
  • قابلیت انتقال تصویر و میرورلینک به گوشی های اندروید. دقت کنید تمام گوشی های همراه این امکان را ندارند و باید ورژن اندروید تلفن شما سازگار باشد
  • اتصال به کنترل فرمان خودرو و اینتر فیس مالتی مدیا
  • صفحه نمایشگر تاچ حرارتی و مولتی تاچ
  • دارای حافظه داخلی متنوع مناسب نیاز کاربر 16 و 32و 64و 128 و 256

 

خودرو شما از هر نوعی که باشد در نمایندگی مانیتور وینکا در البرز موجود است.

برای خرید می توانید به نمایندگی مانیتورهای اندروید وینکا در البرز کرج گلشهر فروشگاه سلماسیستم مراجعه کنید

برای خدمات و تعمیرات مانیتور فابریک اندروید میتوانید با وینکا سرویس نمایندگی خدمات و تعمیرات مانیتور کرج در تماس باشید

واحد فروش و نصب مانیتور اندروید کرج با کادری مجرب و دوره دیده در استان البرز افتخار میزبانی از شما هموطنان گرامی را دارد.

برای گرفتن لیست شماره نمایندگی فروش شهرهای مختلف نمایندگی وینکا تهران ، وینکا کرج ،وینکا قزوین ،وینکا تبریز، وینکا اصفهان ،وینکا یزد، وینکا قم، نمایندگی وینکا مشهد، نمایندگی وینکا بوشهر، وینکا کیش ،وینکا دبی ،نمایندگی شارجه، وینکا اردبیل و شهرهای جنوب کشور شیراز و بجنورد و ایلام با شماره های شرکت وینکا میتوانید تماس بگیرید و آدرس دقیق و نحوه ثبت سفارش را جویا شوید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید