۰

کیلس استارت برند اسکای پین Keyless Starter Skypine Gold

کیلس استارتر یکی از کارامدترین و بهترین آپشن‎های خودرو است که به شدت فراگیر شد. این سیستم در اواسط دهه 90 میلادی توسط شرکت "مرسدس بنز" ارائه شد. در این سیستم، ریموت خودرو شما دارای یک فرستنده رادیویی برد کوتاه است که امواج رادیویی با برد کوتاه می‌فرستد. در این خودروها هنگامی که به خودرو نزدیک می‌شوید، ریموت سیگنال را به خودرو می‌فرستد و خودرو تشخیص می‌دهد که شما به آن نزدیک شده اید.

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارت اسکای پین GOLD مناسب تمامی خودروها

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارت پی کی ای PKE مناسب تمامی خودروها

در این خودروها دیگر سوییچی برای استارت زدن وجود ندارد و تنها با فشار یک دکمه خودرو را روشن می‌کنید.
در خودروهای مدل‌های لوکس، با نزدیک شدن به خودرو، قفل درها و آینه بغل‌ها برای شما باز می‌شود و در صورت تنظیم کردن شیشه‌های خودرو و سانروف هم پیش از رسیدن به خودرو برای شما باز می‌شود. این سیستم Keyless Entry نام دارد.
در انواع پیشرفته از سیستم‌های کیلس، مهم نیست که خودرو با مکان شما چقدر فاصله دارد. می‌توانید در دفتر محل کار خود نشسته باشید و درهای خودرو خودتان را که در پارکینگ یا خیابان قرار دارد باز کنید. همچنین میتوانید در روزهای سرد زمستان و یا صبح های زود، چند دقیقه قبل از رسیدن به خودرو ، توسط ریموت کیلس استارتر، خودروی خودتون را روشن کنید علی رغم اینکه درب های خودرو همچنان قفل باقی می مانند تا زمانیکه شما با در دست داشتن ریموت به خودرو نزدیک شوید.

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارت اسکای پین GOLD مناسب تمامی خودروها

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارت پی کی ای PKE مناسب تمامی خودروها

سیستم کیلس « KeyLess» یا استارت بدون کلید از جمله آپشن های است که علاوه بر کارایی، بر جذابیت خودرو می‌افزاید. در خودروی دارای سیستم کیلس، از سوئیچ به شکل سابق استفاده نمی شود که حس بهتری به راننده القا می‌کند. در صورتی که کیلس استارت به صورت فابریک در خودرو نصب شده باشد، بدین معنیست که ایموبلایزر ریموت در ECU تعریف شده و این حتی می تواند عاملی برای ایمنی خودرو باشد. اما اگر خودرو بصورت فابریک و کارخانه‌ ای دارای این سیستم نباشد و بخواهید شخصاً اقدام به نصب دکمه استارت روی خودرو کنید، طرز کار این سیستم شباهت زیادی با سیستم فابریک خواهد داشت. ولی آیا واقعاً همان کار انجام می‌شود؟

چرا بعضی ها مدعی هستند که با نصب کِیلس، ایموبلایزر از مدار خارج میگردد؟
چرا اکثریت فروشندگان منکر این موضوع هستند؟

در ریموت های غیرفابریک، قفل و باز شدن درب‌ها، با نزدیک شدن و دور شدن از خودرو صورت می‌پذیرد درصورتیکه در کیلس فابریک، روی دستگیره درب راننده (و بسته به نوع و مدل ماشین حتی روی سایر درب‌ها) یک دکمه تعبیه شده که با نزدیک شدن به خودرو و فشردن آن، قفل درب باز شده و میتوانید درب را باز کنید. در این مورد باید این موضوع را تشریح کنیم که اگر شما خواهان این هستید که ایموبیلایزر خودرویتان غیر فعال نشود، این امکان وجود دارد اما قابلیت روشن کردن خودرو توسط ریموت از فاصله دور حذف خواهد شد و شما باید فقط و فقط وارد خودرو شوید و با دکمه ، خودرو را روشن کنید. 

اگر به این رضایت دهید که ایموبیلایزر غیرفعال شود، میتوانید از تمامی امکانات کیلس استارتر استفاده کنید.

 

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارت اسکای پین GOLD مناسب تمامی خودروها

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارت پی کی ای PKE مناسب تمامی خودروها

نکته: اگر به تازگی ماشین صفر کیلومتر خریداری نمودید و خودرو شما فاقد آبشن کیلس استارت است، و تمایل به نصب این آپشن هستید حتما توجه داشته باشید که خودرو شما از گارانتی خارج نمی شود، به شرطی که نصاب های مجاز و نمایندگی ها، از سوکت های فابریک استفاده کنند. در این صورت بدون دخالت در سیمکشی و بریدن سیم های پشت ECU ، کیلس استارتر را بر روی خودروی شما نصب میکنند و خیالتان از بابت گارانتی هم راحت خواهد بود.

چقدر می‌توان به فناوری کیلس اعتماد کرد؟
این را باید در نظر بگیریم که فناوری کیلس استارت به صورت کلی فناوری خودرو‌ها را افزایش داده است، زیرا در گذشته بسیاری از سارقان خودرو با در دست داشتن ابزار فیزیکی مخصوص به راحتی می‌توانستند درب خودرو را باز کرده و موتور آن را روشن کنند، اما فناوری کیلس استارت از این موضوع جلوگیری کرده است و اگر شخصی که بخواهد خودرویی را بدزدد، حداقل باید مسائل اولیه امواج رادیویی را آموخته باشد. اما این که بگوییم به فناوری کیلس چقدر می‌توانیم اعتماد کنیم مسئله دیگری است و بخش بزرگی از آن به خودمان بر خواهد گشت، زیرا بر اساس نظر کارشناسان بسیاری سارقان برای بدست آوردن کد‌های سوئیچ شما باید به آن نزدیک شوند تا بتوانند امواج رادیویی را دریافت کنند، همین موضوع نشان می‌دهد که نباید سوئیچ خود را در جا‌های ناامن رها کنیم.

انواع مختلفی از کیلس استارتر های خودرو در بازار ایران وجود دارد. برخی از معروفترین اسامی آنها شامل موارد زیر می شود:

کیلس استارت  پی کی ای PKE Keyless Starter

کیلس استارت اسکای پین SkyPine Keyless Starter

کیلس استارت زنوتیک Xenotic Keyless Starter

کیلس استارت نوتاش Notash Keyless Starter

کیلس استارت مجیکار Magicar Keyless Starter 

و....

اما اجازه دهید از بین این همه تنوع موجود در بازار ایران، بهترین ها را به شما معرفی کنیم. دو کیلس استارتر PKE و SKYPINE از بهترین کیلس استارت های موجود در ایران هستند که بیشترین امکانات، بالاترین کیفیت و از همه مهمتر امنیت فوق العاده بالایی دارند.

بقیه کیلس استارت ها، از امنیت پائین تر و امکانات کاذبی برخوردار هستند که قطعا شما هم علاقه ای به هزینه کردن برای دستگاه های ناکارآمد نخواهید داشت. 

 

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارت اسکای پین GOLD مناسب تمامی خودروها

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارت پی کی ای PKE مناسب تمامی خودروها

اگر ساکن کرج و تهران هستید و علاقه دارید یکی از دستگاه های کیلس استارت اسکای پین و پی کی ای را بر روب خودروی خود نصب کنید، کافیست با همکاران سلماسیستم تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی سوالات تخصصی شما خواهند بود. همچنین در صورت درخواست شما نصب در محل برای استان های البرز و تهران صورت می پذیرد.

برای عزیزانی که از استان های دیگر تمایل به نصب کیلس دارند، امکان ارسال به شهرستان وجود دارد و کافیست شما دستگاه را به یک نصاب ماهر دزدگیر و ضد سرقت خودرو بسپارید تا این سیستم جذاب را بر روی خودروی شما راه اندازی کند. در ضمن، اگر به هر دلیلی نصاب شما در شهرستان، نیاز به راهنمایی و یا کمک تخصصی در خصوص نحوه نصب کیلس استارت داشت، میتوانید با واحد نصب سلماسیستم تماس بگیرید و مرحله به مرحله ، نصب کیلس استارت را به نصاب شما آموزش دهد. این ضمانت خدمات ما در کل ایران است. برای ارسال های شهرستان، شماره نصاب ما درون کارتن دستگاه قرار خواهد گرفت.

 

ارتباط با واحد فروش و نصب کیلس استارت:

09903997606 

02632711817

 

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارت اسکای پین GOLD مناسب تمامی خودروها

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارت پی کی ای PKE مناسب تمامی خودروها

کیلس استارت اسکای پین نمایندگی اسکای پین کرج نمایندگی اسکای پین تهران کیلس استارتر اسکای پین تعمیرات کیلس استارت اسکای پاین گلد کیلس پژو کیلس پراید کیلس استارت هیوندای آزرا نمایندگی مرکزی کیلس استارت نصب کیلس استارت اسکای پین لیست قیمت کیلس استارت اسکای پین و پی کی ای کیلس استارت دنا پلاس و دنا کیلس استارت ساینا کوییک شاهین 

مهرداد قنبری گفت:
دزدگیر نصب مهم میکنید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید