۰

بررسی و خرید کیلس استارت SkyPine لیست قیمت بهمراه تنوع ریموت های کیلس استارت اسکای پین کره

  کیلس استارت اسکای پین مدل کلاسیک رنگ رز گلد SkyPine RoseGold keyless push Start

 

کیلس استارت اسکای پین لاکچری رزگلد Rose Gold

 

کیلس استارتر برند skypine اسکای پین به صورت فابریک و بدون اختلال در سیستم برقی خودرو نصب می شود و دارای 1 سال گارانتی طلایی کیت اصلی است. 

کیلس استارتر اسکای پین در حال حاضر یکی از بهترین و مرغوب ترین کیلس های موجود در بازار ایران است و توسط فروشگاه سلماسیستم SelmaSystem عرضه می شود. ارسال سراسر ایران ، نصب در کرج و استان البرز همچنین قابل نصب بر روی تمامی خودروها می باشد.

 

اقلام همراه کیلس استارت رز گلد اسکای پین sky pine

 

سیستم کیلس استارت اسکای پین keyless starter sky pine یک سیستم هوشمند استارت خودرو است که قابلیت نصب بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی را دارد. این سیستم به صورت یک پکیج عرضه می‌شود که با نصب‌ شدن بر روی خودروی شما، حسی از مدرنیته را به شما القا می‌کند.

 

 

مشاوره رایگان خرید کیلس استارت اسکای پین:

026-32711817

0990-3997606

0939-9922490

با وجود اینکه امروزه کیلس استارت اسکای پین دیجی کالا در مدل‌های به روز جهانی وجود دارد، اما خودروهای تولید داخل فاقد این آپشن هستند. در چنین شرایطی می‌توان با بهره‌مندی از امکانات کیلس اسکای پین Sky pine از عملکردی مشابه خودروهای خارجی در خودرو داخلی خود نیز بهره‌مند شد.

 

لیست قیمت اسکای پین استارتر key less لاکچری

 

لیست قیمت کیلس استارت اسکای پین SKYPINE Keyless مدل GOLD

به منظور استعلام قیمت کیلس اسکای پین میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه سلماسیستم تماس بگیرید و علاوه بر استعلام موجودی و قیمت کیلس اسکای پین SkyPine KeyLess از مشاوره نصب و امکانات استارتر اسکای پین بهره مند شوید. فروشگاه سلماسیستم نمایندگی کیلس استارت اسکای پین در ایران آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز به صورت حضوری و ارسال پکیج اسکای پین به سراسر ایران می باشد.

مزایای استفاده از کیلس استارت اسکای پین keyless starter sky pine

استفاده از سیستم کیلس استارت خودرو مزایای مختلفی را برای کاربر به همراه دارد:

  • افزایش راحتی راننده در کار با خودرو

استفاده از سیستم کیلس استارت اسکای پین به دلیل سهولتی که در کار با خودرو ایجاد می‌کند، می‌تواند منجر به افزایش راحتی راننده در کار با خودرو شود.

 

طرز نصب کیلس استارت اسکای پین کره Sky pine

 

  • امکان کنترل خودرو از راه دور

سیستم کیلس استارت اسکای پین قابلیت‌های مختلفی را برای کاربر از جهت کنترل از راه دور خودرو ایجاد می‌کند. این سیستم دارای ریموت‌کنترل‌هایی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا در صورت نزدیک‌شدن به خودرو، قفل خودرو در تمامی درب‌ها باز شود. همچنین در صورت خروج از خودرو و فاصله‌گرفتن ریموت از خودرو، مجدداً قفل خواهد شد.

این امر خصوصاً برای شرایطی که یادمان می‌رود تا خودرو را پس از پارک‌کردن در محل قفل نماییم، مناسب خواهد بود. زیرا به طور خودکار تنها با چند متر فاصله‌گرفتن از خودرو، قفل مرکزی فعال شده و خودرو را قفل می‌کند.

 

  • استارت از راه دور کیلس اسکای پین برای گرم‌کردن خودرو

به کمک سیستم کیلس استارت اسکای پین شما می‌توانید برای زمان‌هایی که هوا سرد است، از راه دور خودروی خود را روشن نموده و آن را گرم کنید.

 

مشاوره رایگان خرید کیلس استارت اسکای پین:

026-32711817

0990-3997606

0939-9922490

 

  • دارای طرح‌های مختلف ریموت اسکای پین SkyPine

سیستم کیلس استارت اسکای پین keyless starter sky pine دارای ریموت‌کنترل‌هایی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است. به گونه‌ای که شما می‌توانید بسته به مدل خودروتان، ریموت مناسب را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی از نظر انتخاب ریموت کنترل در طرح‌های دیگر نیز وجود ندارد‌.

 

تنوع ریموت نمایندگی اسکای پین کیلس ایران

 

  • امکان هماهنگی با ایموبلایزر فابریک خودروها

سیستم کیلس استارت خودرو اسکای پین به گونه‌ای طراحی شده است که با ایموبلایزر فابریک خودروها می‌تواند هماهنگی کامل داشته باشد. چنین خاصیتی سبب شده تا دیگر نیازی به تغییر سیم‌کشی‌های خودرو و مشکلات مربوط به ابطال گارانتی در حین نصب کیلس اسکای پین وجود نداشته باشد.

 

آیا کیلس استارت اسکای پین keyless starter sky pine سیستمی قابل‌ اطمینان است؟

سیستم کیلس استارت اسکای پین keyless starter sky pine به دلیل اینکه توسط یک شرکت معتبر ساخته و طراحی شده است، از درجه اطمینان بسیار بالایی برخوردار است. از نظر باز و بسته شدن قفل های خودرو، این سیستم کیلس به گونه‌ای طراحی شده که برای باز کردن خودرو لازم است تا به فاصله ۲ متری خودرو نزدیک شوید. اگر حداکثر تا ۴ متر از خودرو فاصله بگیرید، خودرو مجدداً قفل خواهد شد.

بنظرتان این آپشن، کاربردی نخواهد بود؟ مخصوصا برای عزیزانی که دست پر از خرید آخر شب به منزل برمیگرند و بعد از پیاده شدن از خودرو دیگر نمیتوانند از ریموت استفاده کنند!

از نظر سیستم رادیویی این سیستم کیلس توصیه می‌شود که هیچگاه ریموت‌کنترل‌های خود را در مکان‌های نا امن قرار ندهید. با این کار امنیت خودرو خود را تضمین خواهید کرد.

 

خرید کیلس استارت اسکای پین SKYPINE Keyless مدل GOLD

لیست قیمت انواع کیلس استارت اسکای پین پژو و 206 و 207 و همچنین مقایسه قیمت کیلس استارت اسکای پین نیسان ماکسیما و رنو را میتوانید از همکاران ما در فروشگاه سلما سیستم استعلام بگیرید.

مرکز پخش  و فروش کیلس استارت اسکای پین کره در کرج و هایپر آپشن سلما سیستم در گلشهر 

مشاوره رایگان خرید کیلس استارت اسکای پین:

026-32711817

0990-3997606

0939-9922490

این مدل کیلس استارت را میتوانید برای  خودرو تویوتا با ریموت تویوتا سفارش دهید نصب کیلس استارت اسکای پین با کاتالوگ راهنما نصب آن بسیار ساده است

اما باید به بعضی  از نکات توجه کنید که پیشنهاد میشود برای  نصب کیلس استارت skypin  به آن توجه شود

  • نصب سیم فشنگی روغن کیت کیلس

  • نصب پد لمسی زیر شیشه 

  • انتخاب جمپر های  روی کیت بدرستی

  • استفاده از چسب و وایر های  جنس  خوب

  • نصب توسط نصاب دوره دیده

در استان البرز و تهران نمایندگی منتخب کیلس  استارت فروشگاه سلما سیستم  با داشتن کادری  مجرب آماده خدمت رسانی به شما همشهریان گرامی میباشد

نصب در محل و تجویل در محل شما نیز میتوان انجام داد.

کافیست با شماره های  پشتیبانی و فروش سلما سیستم تماس بگیرید.

مشاوره رایگان خرید کیلس استارت اسکای پین:

026-32711817

0990-3997606

0939-9922490

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید