۰

تعمیرات مانیتور اندروید MTK

علت خرابی تعمیرات مانیتور اندروید mtk چیست؟
برد مانیتور MTK نام یک مدل برد اصلی مانیتور اندروید خودرو است. که در برخی از مدل های مانیتور اندروید خودروهای داخلی و خارجی مشاهده می شود. در اصل mtk یک پلتفرم ساخت برد است که در بسیاری از شرکت‌های تولید کننده مانیتور فابریک اندروید خودرو در چین مورد استفاده قرار میگیرد.

تعمیرات مانیتور اندروید MTK

  • از مزایای بردهای MTK می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. روان بودن MTK به نسبت به باقی بورد های مانیتور خودرو
  2. دارا بودن خروجی ساب مجزا
  3. دارا بودن ورودی تصویر برای گیرنده دیجیتال خودرو

علت خرابی مانیتور اندروید MTK

و اما معایب بردهای MTK چیست؟

  1. عدم پشتیبانی از اکولایزر با جزئیات بالانس صدا که البته در نسخه های جدید این ضعف برطرف شده است و بوردهای MTK سری جدید با خروجی ساب ووفر بسیار قدرتمند هستند و معمولاً توسط فروشگاه ها برای افرادی که به دنبال نصب سیستم های صوتی سنگین هستند پیشنهاد می گردد. این موضوع را می توانید قبل از خرید محصول مورد نظر از کارشناس فروش فروشگاه جویا شوید.

برای بردهای مانیتور ام تی کی شاید در طول استفاده به مشکلاتی بر بخورید که برای تعمیر آن نیاز به مشاوره و یک مرکز مطمئن برای تعمیر نیاز خواهید داشت.

نمایندگی مرکزی مانیتور MTK

مشکلاتی که معمولاً مانیتورهای اندرویدی ام تی کی با آن برخورد می‌کنند شامل موارد زیر هستند:

  1. کار نکردن تاچ مانیتور MTK شما می توانید برای بررسی اولیه این مشکل ابتدا از کالیبراسیون تاچ استفاده کنید بدین منظور از مطلب طرز کالیبراسیون تاج مانیتور خودرو دیدن فرماییددر صورت راه اندازی نشدن تاچ MTK با کالیبراسیون touch می‌توانید به واحد تعمیرات سلماسیستم مراجعه نموده تا به طور اساسی مشکل تاچ مانیتور برد mtk بررسی شود.
  2. هنگ کردن مانیتور خودرو با برد mtk. مشکلات مانیتورهای اندرویدی خودرو دلایل متعددی می تواند داشته باشد. از نصب بدافزارهای گوناگون تا ایراد پیدا کردن یک قطعه بر روی برد اصلی مانیتور mtk هر کدام می تواند دلیلی بر خرابی مانیتور خودرو باشد.در مورد رفع هنگ کردن مانیتور ماشین MTK ابتدا بهتر است از ریست فکتوری استفاده کنید. طرز ریست فکتوری مانیتورهای اندرویدی خودرو در بخش وبلاگ وب سایت برای اطلاعات بیشتر موجود است.

و در آخر برای ارتباط با واحد تعمیرات سلماسیستم با شماره های درج شده در انتهای وبسایت واحد تعمیرات سلماسیستم تماس حاصل فرمایید تا درباره عیب یابی و حل مشکل مانیتور اندروید خودروی خود مشاوره دریافت نمائید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید