۰

تعمیرات کیلس فابریک شرکتی ساینا اتومات و کوییک اتومات سایپا در کرج تعمیرات استار

 

رفع ایراد کیلس های شرکتی ساینا ،کوئیک ،شاهین

شرکت سایپا برای سری خودرو های اتومات خود همچون ساینا اتومات و کویک اتومات و خودرو شاهین سیستم کیلس و استارت دکمه ای نصب کرده است که همواره بدلیل پایین بودن کیفیت کیت ها و ریموت های استفاده شده با مشکلات زیادی روبرو هستن که در این مقاله به برخی از این ایرادات اشاره میکنیم. 

اگر شما ساینا اتومات دارید که دارای کیلس فابریک ساینا شرکتی میباشد احتمالا با مشکلات روشن نشدن خودرو قفل و باز نشدن درب خودرو عدم شناسایی ریموت و نیامدن برق پشت کیلومتر خودرو روشن  نشدن برق پشت آمپر ساینا استارت نخوردن کوییک و مشکلات برقی بوجود آمده توسط کیلس استارت فابریک ساینا و کویک شده اید.

 

عمده مشکلات کیلس استارت کوییک اتومات و ساینا اتومات در یونیت  یا رله باکس زیر فرمان میباشد که با تعویض رله های مصرفی میتوان بخشی از قعطی های برق را برطرف کرد.

خودرو ساینا اتومات ریموت کیلس را شناسایی میکند اما برق پشت آمپر را وصل نمیکند.

پشت کیلومتر ساینا اتومات مجهز به کیلس استارت فابریک شرکتی خطای گیربکس میزند و خودرو روشن نمیشود مشکل میتواند از سیستم ترمز باشد.

 

شما ابتدا دقت کنید که چراغ استپ عقب خودرو روشن میشود یا خیر؟

اگر زمانی که میخواهید با دکمه پوش استارت کوئیک اتومات خودرو را روشن کنید برق پشت کیلومتر نمی آید باید باطری ریموت را اول چک کنید که ریموت توسط کیلس ساینا اتومات شناسایی شده باشد و اگر ریموت اشکال نداشته باشد میتوانید به نمایندگی های سایپا مراجعه کنید .

تیم تخصصی فروشگاه سلما سیستم در بخش تعمیرات قادر به برطرف کردن تمامی مشکلات در رابطه با کیلس فابریک کارخانه ساینا یا کوئیک کیلس دار یا شاهین که به این سیستم مجهز شده است را دارند.

 

مشکل آمدن برق  پشت آمپر ولی استارت نخوردن خودرو

در برخی از موارد امکان دارد فشنگی ترمز ایراد داشته باشد که اجازه استارت خوردن خودرو را ندهد.

در خودرو های  دنده ای  شاهین امکان این که فشنگی کلاج ایراد داشته باشد را داریم که مانع از روشن شدن خودرو میشود.

ست کردن کروز

برای رفع ایراد کیلس استارت خودرو ساینا اتومات و کیلس استارت کوییک اتومات میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

02632711817

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید