۰

مانیتور اندروید وینکا سری S400 پلاس+مشخصات و قیمت

شرکت وینکا یکی از برترین تولیدکننده های مانیتور فابریک اندروید و ویندوز در دنیا است. خوشبختانه این شرکت بزرگ، در ایران چندین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دارد. دفتر اصلی این کمپانی در خاورمیانه، در دبی قرار دارد. شرکت وینکا سابقه بسیار طولانی در تولید این محصولات دارد، از زمانی که مانیتورهای فابریکی دارای سیستم عامل ویندوز فون بودند و تا به امروز که دیگر این سیستم عامل منسوخ شده و اندروید جایگزین آن شده.

مدلها و سری های بسیار متنوع اما منظمی از شرکت وینکا تولید، معرفی و روانه بازار شده است از جمله S90, S170, S170+, S300, S300+,l و ... . اما مدل جدیدی به تازگی از این شرکت در روزهای انتهایی سال 2021 معرفی و وارد بازار ایران شده است بنام اس 400 پلاس +S400 که انقلابی در صنعت مانیتورهای خودرو از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری محسوب میشود. از نظر مشخصات فنی و سخت افزاری، دستگاه همانند مدل اس 300 پلاس دارای پردازنده بسیار قدرتمند هشت هسته ای، رم 2 گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه داخلی است اما مهم ترین و ارزشمندترین تغییری که سری اس 400 پلاس را از سری های قبل متمایز میکند، تعداد خروجی ها، ورودی ها، و کانال های دستگاه هست. برخی از افرادی که در ایران به دنبال خرید یک مانیتور فابریک هستند، معمولا بر روی خودروشان، سیستم صوتی سنگینی نیز دارند و دغدغه اصلی آنها این است که آیا یک مانیتور خودرو میتواند جوابگوی این سیستم خفن صوتی باشد یا خیر!؟

قبل از معرفی سری اس 400 پلاس وینکا، مانیتورهای موجود در بازار یا تعداد خروجی کافی نداشتند و یا از لحاظ نرم افزاری، کمبودهایی در تنظیمات حرفه ای صدا و اکولایزر داشتند بنابراین میتوان گفت که سیستم بازهای خفن خودرو نمیتوانستند با اعتماد کامل اقدام به خرید و نصب آن مانیتورها کنند. اما با تولید مانیتور وینکا s400+ تمام این دغدغه ها برطرف شده است. همانطور که در ویدیو زیر مشاهده میفرمایید خروجی های مجزای ساب، آمپلی و باندها به همراه تنظیمات حرفه ای اکولایزر براحتی میتواند جوابگوی سیستم های غول صوتی نصب شده بر روی خودروها باشد.

 

خروجی های مانیتور وینکا +S400

خروجی های صدا از هر لحاظ تکمیل شده، خروجی سنتر و 2 ساب با قابلیت تنظیمات DSP و ASP اضافه شده و تنظیم هر اسپیکر و ساب به صورت مجزا امکان پذیر شده است که قابلیت راه اندازی قدرتمندترین سیستم های صوتی بر روی خودرو را ممکن میسازد. در سری اس 400 پلاس وینکا شاهد خروجی HDMI جهت خروجی مانیتورهای سرصندلی هستیم که قطعا کیفیت تصویر را تا UltraHD افزایش میدهد. پورت آنتن جی پی اس دستگاه نیز با کمی تغییر نسبت به سری های قبلی و دیگر مانیتورهای موجود در بازار، به صورت سوکتی در آمده.

چطور اصالت وینکا سری اس 400 پلاس را تشخیص دهیم؟

اولین نکته در تشخیص اصالت مانیتورهای وینکا winca به صوررت کلی مشاهده لوگوی WINCA  و DYT به صورت برجسته در قسمت هیت سینک پشت دستگاه است. دومین نکته ای که باید به آن توجه داشت، سریال نامبر مانیتورهای سری اس 400 پلاس است که با RS شروع میشود، بعنوان مثال: RS855 یا RS856 یا… . در قسمت پشت دستگاه یک فن و هدسینک خاکستری می باشد که در سمت چپ بدنه آن یک ورودی HDMI اضافه شده است، سوکت ورودی آنتن جی پی اس نیز تغییراتی داشته و بصورت سوکت درآمده است. همچنین نباید از لیبل های گارانتی در پشت دستگاه و همچنین روی کارتن مانیتور غافل شد.

 

مشخصات فنی و سخت افزاری سری اس 400 پلاس وینکا

  • رم: 2 گیگابایت (شروع سریال با RS)
  • سی پی یو: 8 هسته ای
  • نسخه اندروید: 10 یا 11 (قابل ارتقا)
  • حافظه ی داخلی: 32 گیگابایت
  • نمایشگر: 9 (11 اینچی) با کیفیت Ultra HD

 

برای خرید و یا مشاوره درباره مانیتورهای +S400 وینکا میتوانید با شماره های فروشگاه سلماسیستم تماس حاصل فرمایید. همچنین به منظور ثبت سفارش میتوانید از قسمت فروشگاه ، مانیتور خودروی خود به همراه مشخصات آن را بررسی نمایید.

سامان رحیم پور گفت:
سلام قیمت مانیتور وینکاs400 رو میخاستم به همراه دوربین دنده عقب/واسه پژو پارس داشبورد جدید9 اینج
رضا کیا گفت:
با سلام چرا پس از خاموش کردن ماشن تنظیمات ساعت بهم میخوره و چرا یا اینترنت با اینکه تعریف میشه باز میزه به اینترنت متصل نیستید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید