۰

آموزش نصب مانیتور اندروید شاهین سایپا (قدم به قدم) بصورت تصویری

از آنجاییکه خودروی شاهین بصورت فابریک، مانیتور کارخانه ای شرکت سایپا روی آن نصب است و از طرفی این مانیتورهای فابریک بشدت با مشکلاتی همچون هنگی، عدم بالا آمدن مانیتور شاهین، و عدم تصویر دادن دوربین دنده عقب مواجه میشوند، بسیاری از کاربران تصمیم به تعویض مانیتور آن با مانیتورهای اندرویدی مطرح بازار می کنند که کاملا بصورت فابریک و با کمترین دخالت در سیمکشی خودروی شاهین انجام گردد. 

 

آموزش نصب گام به گام مانیتور شاهین سایپا

 

هایپر آپشن خودرویی سلماسیستم افتخار این را دارد که بتواند با کیفیت ترین محصولات مناسب خودروی شاهین را به دوست داران آپشن های خودرویی معرفی و حتی طرز نصب آنها را نیز گام به گام توضیح دهد.

دو نکته بسیار مهم در نصب مانیتور اندروید شاهین باید رعایت شود و مو به مو انجام شود. اولین نکته راه اندازی دوربین دنده عقب فابریک شاهین روی مانیتور اندروید است که بایستی از رگلاتور برق استفاده کنید تا دوربین خودرو نسوزد در غیر اینصورت شما تصویر دنده عقب را نخواهید داشت. بدین منظور حتما ویدیو آموزش نصب مانیتور شاهین را تا آخر و با دقت مشاهده کنید.

دومین نکته شناسایی سیم های مربوط به اینترفیس کنترل فرمان شاهین است که بعد از نصب مانیتور اندرویدی باید روبروی سیم های Key سوکت برق مانیتور قرار بگیرند.

 

مانیتور دیاموند شاهین

 

به منظور مشاهده مانیتورهای موجود برای خودروی شاهین سایپا وارد لینک زیر شوید:

پیشنهاد ویژه:

بررسی و خرید مدلهای متنوع مانیتور اندروید فابریک شاهین

پیشنهاد ما خرید از برند مطرح VISTA برای خودرو شاهین است چرا که نمایشگر با کیفیت، صدای دالبی و گارانتی یک ساله معتبر دارد.

 

بررسی و خرید مانیتور شاهین اندروید فابریکی

 

همچنین با مشاهده ویدیو زیر می توانید بعد از خرید و تحویل محصول خود، مانیتور شاهین را به راحتی جایگزین کنید:

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید