۰

راه اندازی تصویر در حرکت مانیتور تارا در کرج سلما سیستم

 

 

راه اندازی تصویر در حرکت مانیتور تارا

خودرو تارا 

سدان تارا محصولی بود که از دل پروژه شکست‌خورده ایکاپ (IKAP/جوینت ونچر IKCO و PSA) با دردسر بسیار زیاد بیرون آمد. این خودرو حاصل خروج خودروسازان فرانسوی از قرارداد مشترک با ایران خودرو در دوران پس از تحریم بود. اما ایکو موفق شد پلتفرم پژو ۳۰۱ را که قرار بود از سوی این شرکت در کشور مونتاژ شود، در اختیار بگیرد و با اعمال برخی تغییرات، پلتفرمی تحت عنوان پلتفرم ملی IKP1 را خلق کند. بر اساس این پلتفرم خودرویی جدید با نام تارا به سبد محصولات ایران خودرو افزوده شد. جدیدترین تیپ این خودرو با نام تارا V4 LX در سال 1402 به بازار آمد.

 

خودرو صفر تارا از نمایندگی ایرانخودرو تحویل گرفته اید ویدیو داخل فلش برای  اجرا میگذارید ترمز دستی را میخوابانید و حرکت میکنید با این پیغام مواجه میشوید:

 

                                      تماشای ویدیو در حین حرکت امکان پذیر نمیباشد!!!!

  • تصویر در حرکت مانیتور تارا چگونه فعال میشود؟

  • چگونه میشود در در هنگام رانندگی  فیلم و ویدیو در مانیتور فابریک تارا دید.
  • پیام تماشای ویدیو در هنگام رانندگی  ممنوع است  بر روی  مانیتور فابریک تارا برای  چه میباشد ؟
  • ایا هنگام رانندگی  میشود در مانیتور فابریک تارا ویدیو دید؟ تصویر مانیتور اندروید تارا چرا در رانندگی قطع میشود؟
  • آیا تعویض مانیتور فابریک و سیستم مالتی مدیا تارا امکان پذیر است؟

 

شرکت های تولید کننده خودرو برای  پاس کردن استاندارد جهانی از اجرای ویدیو در هنگام رانندگی برای مالتی مدیا فابریک خودرو منع شده اند و جزو قوانین رانندگی عدم استفاده از پخش های تصویری  واجرای  ویدیو در هنگام رانندگی میباشند بدلیل پرت شدن حواس  راننده در حین رانندگی  وتماشای ویدیو بهتر است که این قانون را زیر پا نگذارید .

 

تصویر در حرکت تارا  بعضی از خودرو ها در ایران به این گونه میباشند که شما میتوانید تصویر در حرکت این خودرو هارا در فروشگاه سلما سیستم در کرج فعال کنید

اگر خودرو شما تارا اتومات یا تارا دنده دستی میباشد برای اجرای ویدیو در حین رانندگی در مانیتور فابریک تارا باید تصویر در حرکت خودرو خود را فعال کنید که زمانی که سرنشین های خودرو یا کودکان در حین مسافرت نیاز پیدا کنند بتوانید با اجرای فایل های ویدیوی در هنگام رانندگی  از سفر خود لذت ببرید کافیست بارمراجعه به فروشگاه سلما سیستم و بخش تعمیرات و خدمات وینکا سرویس این آپشن را برای خودرو تارا فعال کنید.

برای خرید خودرو تارا باید به این نکات توجه کنید تصویر در حرکت خودرو  مانیتور خودرو تارا در حین رانندگی  و ایراد نداشتن و خارج نشدن از گارانتی مانیتور فابریک تارا در کرج  میتوانید به نمایندگی  مانیتورتارا در کرج مراجعه کنید که با مراجعه حضوری میتوانید کلی مانیتور از برند های مختلف را برای خودرو تارا در البرز و تهران سفارش بدید

در سری محصولات جدید قابل سفارش قاب دور مانیتور تارا تعویض میشود و سایز مانیتور هم همچنین میتوانید تا 13 اینچ انتخاب کنید و از ویدیو و مسر یاب انلاین و افلاین در حین رانندگی با خودرو تارا لذت ببرید.

دوربین دنده عقب و دوربین جلو و ثبت وقایع را میتوانید به مانیتور های اندروید تارا متصل کنید و از رانندگی و اجرای ویدیو و خروجی سیستم صوتی  مانیتورفابریک اندروید تارا بیشترین استفاده را ببرید

شما میتوانید بر روی مانیتور اندروید تارا تمامی اپیکیشن های  اندروید را نصب و اجرا کنید  نمایندگی مانیتورهای اندروید قابل نصب برای خودرو تارا در البرز کرج و تهران این امکان را برای شما فراهم میکند که بهترین محصول را از برند های  معتبر روز دنیا مانند مانیتور های برند وینکا  و مانیتور های فابریک برند ویستا برای خودرو تارا اتومات و دنده ای  را میتوانید تهیه کنید.

شما با نصب مانیتور اندروید میتوانید قابلیت های جذاب جدید همچون تلویزیون دیجیتال دوربین دنده عقب دوربین 360 و خروجی سیستم صوتی مانیتور اندروید تارا را داشته باشید قابلیت اتصال مانیتور پشت صندلی و مانیتور رو داشبوردی تارا را دارد و دوربین ثبت وقایع خودرو تارا در کرج را میتوانید ار نمایندگی فروش محصولات تارا کرج تهیه بفرمایید.

 

نصب دوربین دنده عقب تارا در البرز

گیربکس به‌کاررفته در تارا دو نمونه دستی ۵ و ۶ سرعته و یک نمونه اتوماتیک ۶ سرعته است که در کنار یکدیگر، تارا را به یک خودرو با ۴ تیپ تولیدی مختلف شامل V1 و V2 و V3 و V4 دسته‌بندی می‌کند. تمایز در نمونه دستی و اتوماتیک تارا در تیپ‌های مختلف در اختلاف وزن ۱۰۰ کیلوگرمی نسخه اتوماتیک (حدود ۱۰۰ کیلوگرم سنگین‌تر از نمونه دستی) و ضعف ۰.۵ ثانیه‌ای در شتاب‌گیری اولیه تیپ اتوماتیک است که با وجود اختلاف وزن، کاملا طبیعی است.

متاسفانه برای خودرو تارا دنده دستی دوربین از سمت شرکت نصب نشده است و فقط مجهز ب سنسور دنده عقب معمولی میباشد و مانیتور فابریک خودرو تارا که برای سری دنده ای نصب شده است از دوربین دنده عقب پشتیبانی نمیکند و شما دوربین دنده عقب نمیتوانید برای این مدل مانیتور ها فعال کنید و باید حتما مانیتور خودرو را تعویض کنید که از آپشن های جذاب جدید بهره مند شوید.

 

  بررسی و خرید مانیتور اندروید تارا قیمت و توضیحات

خوشبختانه برای خودرو تارا مدل های  زیادی  مانیتور از برند های  مطرح بازار در فروشگاه سلما سیستم موجود است شما مانیتور اندروید در سایز های هفت اینچ 10 اینچی  و 11 اینچی  با کیفیت و مشخصات متفاوت برای مانیتور فابریک تارا میتوانید نصب کنید

مانیتوراندروید تارا که در فروشگاه سلما سیستم موجود است دارای  امکانات بسیار جذاب و بروزی هستند که در مطلب زیر به معرفی  برخی  از انها میپردازیم

  1. در سایز های  متفاوتی  موجود میباشد 7 اینچ 9 اینچ 10 اینچ 13 اینچ
  2. دارای صفحه نمایش  ips و4k و full hd
  3. دارای حافظه داخلی  متنوع 16 و 32 و 64و 128و .. . . . بسته به نیاز شما
  4. دارای  cpu 4یا 8 یا 10 هسته ای  بسته به نیاز شما

مانیتور اندروید تارا

نسل جدید مولتی مدیا و مانیتور اندروید تارا قابل نصب بر روی خودروی تارا ایران خودرو بصورت فول تاچ سیستم عامل اندروید دارای صفحه نمایش 11 اینچ به صورت کاملاً فابریکی بدون تداخل در سیم کشی فابریک خودرو به صورت سوکت به سوکت، راه اندازی کنترل فرمان فابریک خودرو، قابلیت نصب و آپدیت برنامه های اندرویدی، اپل کارپلی، اندروید اتو، نویگیشن و مسیریاب آنلاین، پخش و تماشای کانالهای تلویزیونی و بسیاری قابلیتهای دیگر

 

مانیتور اندروید تارا فابریک برروی خودروی تارا

دارای جی پی اس فعال و وای فای و بلوتوث و تماس صوتی بدون نیاز به نصب میکروفون

سیستم عامل اندروید13 میباشد و دارای کیفیت تصویر فول اچ دی و ips میباشد

دارای 2 پورت usb قوی جهت شارژ کردن موبایل و پخش موسیقی

قابلیت نصب دوربین دنده عقب و دوربین جلو و 360 درجه 

16باند لول اکولایزر دارد و سیستم خروجی 6 ولتی میباشد

قابلیت آپشن میرولینک دارد (انتقال تصویر گوشی بروی مانیتور)

سوکت های خروجی فابریک میباشد به جهت عدم تداخل در سیم کشی خودرو شما

قابلیت نصب و پخش برنامه هایی نظیر اسنپ راننده تلوبیون ،آنتن واتساپ تلگرام و ... از اپ استور بصورت رایگان

درصورت نیاز به راهنمایی کامل و خرید بدون نقص لطفا با شماره همراه داخل سایت تماس بگیرید

نمونه های مشابه با حافظه داخلی های مختلف نیز موجود میباشد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید