۰

طرز ریست فکتوری مانیتور فابریک اندروید خودرو

گاهی اوقات مانیتورهای اندرویدی موجود در بازار به علت استفاده بلند مدت و نصب و حذف کردن نرم افزارهای گوناگون، از لحاظ سرعت اجرایی و برخی تنظیمات دچار مشکل می شوند.شاید اولین کاری که به ذهنتان بیاید این است که آیا میتوان دستگاه را به حالت اول برگرداند؟

ریست فکتوری مانیتور اندروید

پاسخ، بله است. تمامی مانیتورهای اندرویدی فابریکی، دارای یک قسمت در بخش تنظیمات دستگاه هستند که توسط آن میتوانید تمام تنظیمات و حافظه مانیتور فابریکی را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

در اکثر موارد، مشکلات موجود در مانیتور برطرف میشود اما امکان داردایراد مانیتور شما از سخت افزار و برخی قطعات دیگر باشد که در آن صورت باید به مرکز تعمیرات سلماسیستم مراجعه نموده و یا مانیتور خودرو را به آدرس فروشکاه با هماهنگی کارشناسان ارسال بفرمایید.

باید توجه داشت که نوع بورد مانیتور خودرو در مراحل ریست فکتوری مانیتور اندروید برندهای مختلف نظیر وینکا ، ویستا، هلیکس، شیاوومی، کارویژن و ... تاثیر دارد و بوردهایی نظیر T3L، MTK، TS7 و T5 رمزهای ریست فکتوری مخصوص خود را دارند.

بنیامین گفت:
سلام
من مانیتورم دچار مشکل شده تو تنظیماتش تنظیمات برنامه نویسی تو قسمت صفحه نمایش ثانویه زدم رو 4k
صفحه اش یجوری شده ینی 4 پنج تا صفحه رو همه و لمسش کار نمیکنه
تورو خدا راهنماییم کنین چیکار کنم درست شه هیچیش کار نمیکنه چجوری باید ریستش کنم؟
    محمد گفت:
    از طریق کیبورد میشه کار کرد. با م س نمیشه ولی با کیبورد کامپیوتر من درستش کردم
امیر ضا گفت:
سلام ارادت خسته نباشید ببخشید من توی تنظیمات مانیتور t3زدم روی 4kو صفحه به چند تا تبدیل شده و هیچی کار نمیکنه خواهشاً کمک کنید درستش کنم ممنون 09164550113

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید