۰

کیلس استارت PKE + لیست قیمت keyless starter PKE پی کی ای

فناوری کی‌لس استارتر یکی از بهترین تکنولوژی‌های است که در دو دهه اخیر در خودرو‌ها استفاده شده است و به نوعی فراگیر شده است. این سیستم در اواسط دهه ۹۰ میلادی توسط شرکت مرسدس‌بنز معرفی شد. در زمان ورود این سیستم ابتدا خودرو‌های لوکس از این آپشن بهرمند می‌شدند. اما حالا می‌توان گفت؛ در بسیاری از خودرو‌های معمولی که دارای آپشن‌های ساده‌ای هستند نیز می‌توان شاهد استفاده از چنین آپشنی بود. این سیستم پیشرفته به کمک یک کلید یا کارت هوشمند عمل می‌کند. راننده فقط باید ریموت سوییچ را در دست جیب یا کیف خود به همراه داشته باشد.

 

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارتر برند پی کی ای PKE با تخفیف ویژه به مدت محدود

 

کیلس استارت پی کی ای PKE

 

در سیستم کیلس استارت با نزدیک شدن به خودرو (یک متری) قفل درب‌ها باز می‌شود و تنها شما باید دستگیره درب را بکشید. همچنین برای آنکه بخواهید خودرو را قفل کنید نیازی نیست که دکمه قفل روی ریموت را فشار دهید. تنها کافی است دستگیره درب خودرو را لمس کنید. حتی با دور شدن از خودرو درب‌ها به صورت خودکار قفل می‌شود.

به کمک این سیستم شما می‌توانید برای استارت زدن خودرویتان تنها با نگه داشتن پدال ترمز و فشار دادن یک دکمه انجام دهید. در برخی از خودرو‌ها کافی است کارت هوشمند را در جای مخصوص قرار دهید و سپس دکمه Start را فشار دهید.

 

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارتر برند پی کی ای PKE با تخفیف ویژه به مدت محدود

 

سیستم کی‌لس برای ورود بدون سوئیچ (Remote Keyless Entry)

آنچه تحت نام کی‌لس شناخته می‌شود ورود بدون سوئیچ (RKE) نام دارد به شما این امکان را می‌دهد که درب خودرو را باز و بسته کرده و آلارم‌ها را در مواقع اضطراری بشنوید. برد این دستگاه‌ها اگرچه در سال‌های اولیه تنها به ۲۵ متر می‌رسید، اما امرزه بیش از ۱۰۰ متر را پشتیبانی می‌کنند. برای باز کردن درب خودرو نیازی به فشردن کلید‌ها نیست، کافی است کاربر در حالی که ریموت را در جیب دارد به خودرو نزدیک شود، در این حالت با رسیدن به یک متری خودرو درب راننده باز خواهد شد و با دور شدن از خودرو (بیش از دو متر) درب‌ها قفل می‌گردند.

کی لس استارت پی کی ای Keyless start pke

علاوه بر این با فشردن دکمه‌های تعبیه شده بر روی ریموت ها نیز امکان باز و بسته کردن درب‌ها وجود دارد. اگر مایل نیستید درب‌ها به صورت خودکار باز شوند کافی است از طریق ریموت آن‌ها را قفل نمایید با این کار درب خودرو تنها درصورتی باز خواهد شد که دکمه ریموت را فشار دهید. چه ریموت درون کیفتان باشد چه در دست یا جیب لباس، گیرنده‌های موجود، وجود ریموت را تشخیص داده و دستورات شما را اجرا می‌کنند. با وجود RKE، شب‌ها یا زمانی که دستتان پر باشد یا هنگام بارش برف و باران از چرخاندن کلید خلاص خواهید شد!

 

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارتر برند پی کی ای PKE با تخفیف ویژه به مدت محدود

 

دکمه آلارم (Panic) بر روی چنین ریموت‌هایی تعبیه شده است بنابراین زمانی که محل پارک خودرو را در شلوغی گم می‌کنید کافی است با فشار دادن این دکمه و شنیدن همزمان آژیر و مشاهده چراغ‌های فلاشر چشمک زن اتومبیلتان را پیدا کنید. سیستم کی‌لس برای ورود بدون سوئیچ، ممکن است تنها قادر به باز کردن درب راننده باشد (Single-Door Remote) یا تمام درب‌های خودرو را باز کند. اگر چه نمونه دوم مفیدتر است با این حال نمونه اول ایمن‌تر شناخته می‌شود. RKE ممکن است استاندارد (Standard Model Keyless) باشد و تنها امکان باز و بسته کردن درب و پخش هشدار را در اختیارتان قرار دهد یا این که پیجر مدل بوده (Pager Model Keyless) و اطلاعاتی همچون ولتاژ باتری و دمای داخلی خودرو را نیز اطلاع رسانی نماید. برد کی‌لس‌ها متفاوت است، نمونه‌هایی با برد‌های بیشتر امکان کنترل خودرو را در فاصله‌هایی دورتر به شما می‌دهند، اما تخلیه سریع‌تر باتری را به همراه خواهند داشت. همچنین با در دست داشتن ریموت در فاصله بیش از 5 متر میتوانید خودروی خود را قبل از اینکه به آن برسید از راه دور روشن کنید. در این مواقع درب های خودرو همچنان قفل باقی خواهند ماند تا زمانیکه شما به ماشین نزدیک شوید.

تمام این توضیحات و امکانات را کیلس استارت پی کی ای PKE برای شما فراهم می کند. این برند کیلس استارتر در بازار ایران جزو بهترین Keyless starter هاست و فروشگاه سلماسیستم فروشنده این دستگاه بی نظیر است. برای خرید کیلس استارت PKE با قیمت مناسب لینک زیر را لمس کنید. شما به صفحه محصول هدایت می شوید.

پیشنهاد ویژه: خرید کیلس استارتر برند پی کی ای PKE با تخفیف ویژه به مدت محدود

 

قیمت کیلس استارت پی کی ای PKE کی لس استارت اموزش نصب کیلس استارت PKE کیلس استارت کوییک قیمت کیلس اسکای پین نصب کیلس استارت پژو قیمت استارت دکمه ای خودرو کیلس استارت ۲۰۶ قیمت کیلس پی کی ای

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید