۰

آموزش تصویری نصب کی لس استارت آزرا + ویدیو

خب همراهان همیشه سلماسیستم ، امروز میخوایم به شما طریقه نصب کی لس استارت key less start روی خودروی آزرا  رو آموزش بدیم. این آموزش شامل باز کردن سیستم سیمکشی آزرا، نقشه سیمکشی کی لس استارت آزرا و نصب و راه اندازی کی لس استارت این خودروی فوق العاده هستش. 

بیاین در ابتدا چندتا تصویر ببینیم: 

 

نصب کیلس استارت کرج آزرا

 

خب طبق ویدیوهایی که آپلود کردیم مراحل نصب کی لس استارت برند اورجینال و اصل روی خودروی آزرا در کرج انجام شده که نشون از تخصص نصاب های حرفه ای سلماسیستم در نصب و راه اندازی کی لس استارت Keyless start های خودروهای داخلی و خارجی هست. 

 

 

لیست قیمت انواع کی لس استارت خودروها در فروشگاه سلماسیستم قابل مشاهده هست و شما میتونید با نمایندگی نصب کی لس استارت سلماسیستم در کرج تماس بگیرید و این تکنولوژی رو روی خودروی خودتون با بالاترین کیفیت نصب کنید.

 

 

پیشنهاد ویژه>> خرید کی لس استارت Keyless Strat از فروشگاه سلماسیستم با پشتیبانی در کرج

مراحل نصب کی لس استارت آزرا

کیلس استارتر آزرا keyless start یا استارت بدون کلید از جمله آپشن هاییست که علاوه بر کارایی و راحتی برای راننده، جذابیت ماشینتون رو هم بالا میبره و حس بهتری بهتون میده. در خودرو هایی که سیستم کیلس استارت دارن دیگه از سوئیچ به شکل سابق استفاده نمی شود.

قابلیت های کیلس استارتر آزرا به شرح ذیل می باشد :

  • یکسال گارانتی تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش
  • بیش از ۸ مدل ریموت مختلف برای برندهای مختلف خودرو
  • فعال و غیرفعال کردن باز و بسته شدن درب‌ها به هنگام دور و نزدیک شدن از خودرو
  • تعریف ریموت مجدد در کمتر از سی ثانیه
  • روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور
  • نصب برروی تمامی خودروها
  • دارای دزدگیر ساده برروی سیستم
  • کامل ترین ورودی و خروجی های سیستم به جهت سهولت در نصب برروی خودروهای مختلف Trigger Lock + & – و Trigger Unlock + & –
  • قابلیت تعریف گیربکس اتومات و دنده ای

قطعات کیلس استارت آزرا را در تصویر بالا مشاهده میکنید که آماده نصب بر روی خودرو هستند. انواع مختلفی از کیلس استارت وجود دارد که مثلا میشه به کیلس استارت پژو ، کیلس استارت سمند، کیلس استارت ریو و ... تمامی این کیلس استارت ها لمسی هستند و کیفیت بالایی دارند همچنین کیلس استارت ها مارک ها و برندهای مختلفی دارند همچون کیلس استارت مجیکار majicar keyless start، کیلس استارت اسکای پاین sky pine keyless start

نصب در محل keyless start Azera

 

شاید برای شما هم خرابی یا تعمیرات و یا کالیبراسیون کیلس استارت ها مبهم بوده باشد، بنابراین پیشنهاد میکنیم کار را به متخصصان نمایندگی کیلس استارتر کرج بسپارید. قیمت کیلس استارت های این واحد فروش بسیار منصفانه و در عین حال کیفیت بالایی دارد. همچنین برای نصب این کیلس استارتر ها هم می توانید با همکاران پشتیبانی سلماسیستم برای نصب در محل کیلس استارت خودرو هماهنگ کنید تا واحد نصب سلماسیستم در اسرع وقت خدمت شما برسند.

تعمیرات تخصصی کیلس استارت آزرا کرج

 

مهم این هست که بشه در کمترین زمان سیمکشی کیلس استارت رو انجام داد و مشتری رو با قیمت و اجرت های نجومی نصب کیلس استارت روبرو نکنیم. فروشگاه سلماسیستم طرف قرارداد با بهترین واحدهای نصب در سطح شهر کرج هست و به شما اطمینان میده که یک کار شیک و با کیفیت بالا و با سرعت بالا به شما تحویل خواهند داد. 

مراحل نصب کیلس استارت آزرا کرج نصب در محل

 

در حالت کلی می‌توان گفت که کیلس استارتر آزرا علاوه بر دگرگون کردن نحوه فعال‌سازی یا غیر فعال‌سازی دزدگیر خودرو، چگونگی روشن کردن موتور آن را نیز تغییر می‌دهد. به گونه‌ای که با استفاده از این سیستم جدید، شما به عنوان صاحب خودرو از کلید اتومبیل خود همچون گذشته استفاده نخواهید کرد و نقش کلید خودرو بسیار کم رنگ و حتی کاملا بی رنگ جلوه می‌کند.
در کیلس استارتر آزرا هیچ نیازی به آن نیست که برای باز کردن درهای خودرو اقدام به فشردن دکمه‌ای خاص روی ریموت نمایید و این عمل به شکل خودکار از طریق لمس دستگیره‌ی در یا نزدیک شدن شما به محدود‌ه‌ی مجاز تعریف شده امکان پذیر خواهد بود. به بیان ساده‌تر در صورت بهره‌مندی خودرویتان از سیستم کیلس استارتر شما تنها کافی است ریموت خودرو را در دست داشته باشید یا آن را درون جیب و کیف خود قرار دهید.

در این ویدیو مراحل پایانی نصب و تست کیلس استارت آزرا را مشاهده میکنید.

 

 

 

ُSelmaSystem KARAJ

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید