۰

تعریف ریموت مزدا 3 Remote دزدگیر

با سلام خدمت همکاران گرامی و دوستان عزیزی که با ریموت دزدگیر مزدا 3 به مشکل برخوردند. آموزش امروز سلماسیستم درباره نحوه کددهی ریموت مزدا 3 قدیم و نیو هست که امیدواریم بتونید ازش بهره ببرید. با ما همراه باشید:

در ابتدا این نکته رو بیان میکنیم که تعریف ریموت این خودرو به صورت دستی انجام می شود و نیازی به استفاده از دستگاه دیاگ یا هر دستگاه دیگری برای تکمیل این فرآیند نمی باشد. پس مراحل زیر را با دقت انجام داده و ترتیب و زمانبدی ها را نیز رعایت کنید:

  1. درب سمت راننده را باز کنید و و اجازه دهید در طول فرآیند تعریف ریموت، درب سمت راننده باز بماند .
  2. با استفاده از کلید قفل مرکزی روی درب راننده، یک بار دربها را قفل و سپس باز کنید .
  3. سوئیچ را داخل مغزی سوئیچ قرار دهید و آن را باز کرده و ببندید ودرعرض۱۰ ثانیه، ۳ بار این عمل را تکرار کنید و در آخر سوئیچ، در حالت بسته باقی بماند.
  4. درب سمت راننده را ۳ بار ببندید و باز کنید و در آخر درب را باز گذارید، پس از انجام این مرحله کامپیوتر خودرو به صورت اتوماتیک قفل درب ها را باز و بسته می کند.
  5. یکی از دکمه های روی ریموت را فشار دهید سپس کامپیوتر خودرو، درب ها را قفل و سپس باز می کند. شما می توانید این فرآیند را برای تعریف حداکثر ۳ ریموت انجام دهید.
  6. در آخر سوئیچ را از مغزی سوئیچ خارج کنید، سپس کامپیوتر خودرو باید برای آخرین بار، یک بار قفل درب ها را بسته و باز کند ؛در این زمان تعریف ریموت تکمیل شده است.
     

قیمت ریموت مزدا 3 فعال سازی آپشن هاي الكترونيكي خودروي مزدا 3 جديد mazda3  ریموت مزدا۳ قیمت ریموت مزدا 3 قدیم mazda 3 نوع باتری ریموت مزدا 3 نیو سوئیچ مزدا 3 قدیم ریموت مزدا ۳ mazda3 نحوه روشن كردن مزدا ٣ کد دهی ریموت دزدگیر کددادن ریموت مزدا 3 mazda3 فعالسازی ریموت دزدگیر مزدا 3 جدید نیو و قدیم

مجید گفت:
سلام روش سوییچ هوشمند مزدا ۳ نیو رو هم میفرمایید
درب راننده و صندوق قفل نمی‌شوند

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید