۰

مانیتور فابریک اندرویدی مزدا

مانیتور اندرویدی مزدا یکی از محصولات بسیار پرطرفدار فروشگاه سلما سیستم Selma System می باشد، و از آنجا که فروشگاه سلما سیستم نمایندگی رسمی مانیتور تصویری مزدا در استان البرز و کرج می باشد ،از شما بیننده گرامی دعوت می شود تا به فروشگاه بزرگ سلما سیستم که یکی از بزرگترین فروشگاه های مانیتور فابریک یا همان دی وی دی فابریک خودروهای خارجی و داخلی در کرج است دیدن بفرمائید.و قیمت سیستم صوتی تصوییر مزدا 3 mazda 3 و دیگر خودروها مانیتور سقفی مزدا 3 و مانیتور فابریک خودرو مزدا 3 نیو و قدیم در کرج با ارزانترین قیمت ها به صفحه فروشگاه آنلاین سلماسیستم کرج سر بزنید. مرکز نصب مانیتورهای فابریک مزدا 3 خودروهای داخلی و خارجی در کرج و منطقه آزاد انزلی میزبان نمایندگی برندهای معتبر مانیتور و دی وی دی فابریک مزدا 3 قدیم خودرو در البرز کرج و بندر انزلی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت سیستم صوتی تصویری خودرو، انواع مانیتور فابریک مزدا 3 نیو DVD فابریک، ردیاب ماهواره ای خودرو، پاور ویندوز کی لس استارت Keyless start مزدا 3 نیو و بسیاری از تجهیزات پیشرفته مزدا 3 خودروهای داخلی

 

 

پیشنهاد ویژه >> خرید مانیتور فابریک اندرویدی آلفا پرو مزدا 3 در کرج

 

بهترین ضبط تصویری مزدا 3 نیو و مانیتور فابریک مزدا 3 قدیم را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد ضمن اینکه تمامی محصولات فروشگاه سلما سیستم از جمله ضبط اندرویدی مزدا دارای 18 ماه گارانتی معتبر محصول میباشد.

پس شما عزیزان اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید ضبط فابریک مزدا نمایید و همچنین میتوانید با توجه به شماره تلفن های درج شده در قسمت تماس با ما قبل از خرید مشاوره لازم را در این زمینه از همکارانمان دریافت نمایید.

قیمت مانیتور اندروید مزدا 3 نیو

قیمت مانیتور اندروید مزدا 3 نیو در فروشگاه سلما سیستم که نمایندگی رسمی ضبط فابریک مزدا 3 نیو در کرج را دارا می باشد قابل رویت است. و این قیمت با توجه به نرخ اتحادیه انجمن لوازم صوتی و تصویری در تهران به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

نیازی نیست نگران این موضوع باشید که برای خرید این محصول هزینه اضافی را بخواهید پرداخت کنید چرا که شما دارید از یک نمایندگی معتبر که سالهاست در زمینه فروش انواع پخش تصویری و مانیتور تصویری در شهر کرج فعالیت می‌کند خرید می کنید و همانطور که در قسمت قبل گفته شد تمامی محصولات این فروشگاه با ارائه گارانتی 18 ماهه بیمه می شود

قیمت ضبط تصویری مزدا 3 قدیم

قیمت ضبط تصویری مزدا ۳ قدیم که دارای برند وینکا و برند آلفا پرو می‌باشد در قسمت فروشگاه سایت سلما سیستم قابل مشاهده می باشد.

صفحه نمایش ضبط تصویری مزدا 3 قدیم 7 اینچ می باشد که با رزولوشن 800 در 480 نیز است.

نوع صفحه نمایش این ضبط TFT  می باشد که تمام لمس نیز است.

امکان خواندن DVD  و cd را نیز دارد.

دارای پورت usb و پرت AV و همچنین آیوایکس می‌باشد.

همچنین دارای کارت خوان و پشتیبانی از تلویزیون دیجیتال و دوربین عقب و جلو.

خروجی آمپلی فایر و دارای سیستم عامل ویندوز است که امکان خواندن تمامی فرمت های صوتی و تصویری به همراه خواندن شبکه های رادیویی با دقت بالا را دارد.

 

سخن آخر

اگر برای خودروی خارجی و داخلی خود به دنبال یک سیستم صوتی تصویری باحال و خفن هستید، حتما با همکاران تیم سلماسیستم تماس بگیرید . تیم فروشگاهی سلماسیستم پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین می توانید برای مشاهده محصولات جذاب ،لوکس و فوق حرفه ای مربوط به سیستم های صوتی تصویری خودروهای داخلی و خارجی با قیمت های شگفت انگیز به صفحه فروشگاه سلماسیستم SelmaSystem سر بزنید.

فروشگاه آنلاین سلماسیستم SelmaSystem در استان البرز و شهر کرج شعبه فعال دارد برای مشتریان گرامی و عزیزتر از جان که خواهان نصب در محل (فعلا محدوده شهر کرج) هستند، این خدمت را در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد داد. همچنین شعبه دوم فروشگاه سلماسیستم  در بندر انزلی و منطقه آزاد انزلی مستقر هستند و پاسخگوی شما هموطنان عزیز درباره خرید، نصب و پشتیبانی انواع سیستم های صوتی ماشین های خارجی و داخلی و انواع ردیاب های ماهواره ای قابل نصب بر روی خودروهای خارجی هستند.

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد لطفاً نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید چرا که نظرات شما عزیزان همیشه چراغ راه مسیر ما خواهد بود.

ما را در فضای مجازی دنبال کنید تا جدیدترین ویدیوها و محصولات حرفه ای صوتی تصویری خودرو را مشاهده کنید.

آپارات 

اینستاگرام

تماس با همکاران پشتیبانی: 09379931988

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید