۰

تعمیرات مانیتور اندروید خودروهای داخلی و خارجی

تعمیرات تخصصی انواع مانیتورهای اندروید در سریعترین زمان ممکن

با توجه به نوسانات برقی خودرو آسیب هایی به برد مانیتور فابریک های اندروید وارد می شود که گروه سلما سیستم و تیم تعمیراتی آن، این خدمات را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهند. همچنین برخی اوقات اشیائی به تاچ و ال سی دی مانیتور فابریک اندروید برخورد میکنند که باعث شکستگی این قطعه مهم در پخش فابریک خودرو می شود. واحد تعمیرات سلما سیستم با بهره گیری از متخصصین مجرب این حوزه و دسترسی به قطعات کاملا اورجینال انواع مانیتور فابریک ها از جمله: وینکا ، ویگو و ویگوپلاس، آلفاپرو، پرومکس، اولتراپرو، برمستر، پرونیکس، هلیکس و ... پاسخگوی نیاز شما می باشند و تعمیرات مورد نیاز را در سریعترین زمان ممکن انجام میدهند.

اگر دستگاه مانیتور اندرویدی خودروی شما به مشکل برخورده و نیاز به تعمیر دارد، با واحد تعمیرات سلما سیستم تماس بگیرید و در این باره مشورت کنید.

واحد تعمیرات: 09903997606

واحد فروش: 02632711817

 

تعمیرات مانیتور اندروید خودرو نمایندگی مانیتور اندروید فابریکی تعمیرات تعویض برد سوخته مانیتور اندروید فابریک خودرو گارانتی مانیتور اندروید فابریک گارانتی تعویض مانیتور فابریک پخش فابریک وینکا ویگو آلفاپرو نمایندگی خدمات پس از فروش مانیتور فابریک اندروید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید