۰

کالیبره کردن درب صندوق عقب تویوتا راو فور TOYOTA RAV 4

امروز قصد داریم آموزشی بسیار کاربردی برای کالیبره کردن درب صندوق عقب خودروی تویوتا راو 4 را برای شما عزیزان همراه قرار بدیم:

کالیبره کردن درب صندوق عقب راو 4 تویوتا

یکی از قابلیت های خوبی که در خودروی تویوتا راو 4 تعریف شده است امکان تنظیم کردن ارتفاع باز شدن درب صندوق عقب می باشد.

به عنوان مثال (درب درحالت عادی تا ارتفاع ماکسیمم Maxium خود باز میشود و این امر برای کسانی که قد و قامت کوتاهتری دارند در حین بستن درب باعث مشکل و نا رضایتی راننده خواهد شد) بنابراین این قابلیت مذکور در خودرو لحاظ گردیده است تا این آپشن قابل تنظیم باشد.

مراحل نحوه کالیبره نمودن درب صندوق عقب تویوتا راو فور RAV4 :

مرحله اول: ابتدا باید توسط دکمه صندوق داخل خودرو و یا ریموت کنترل سوئیچ درب صندوق را باز نمایید

مرحله دوم: درب صندوق را به صورت دستی به ارتفاع مناسب مورد نظر خود تغییر وضعیت دهید و همانجا نگه دارید.

نکته: در مرحله دوم شما میتوانید علاوه بر تغییر موقعیت به صورت دستی، با یک بار فشردن کلید تعبیه شده در زیر درب صندوق آن را متوقف نمایید.

مرحله سوم: حالا که درب صندوق در حالت دلخواه شما قرار گرفته است دکمه زیر درب صندوق را به مدت 4 ثانیه نگه دارید تا صدای آلارم به صورت 4 بار پشت سر هم به صدا در بیاید.

مرحله چهارم: یک الی دو ثانیه پس از شنیده شدن 4 بار صدای آلارم، دکمه مذکور را یک بار دیگر فقط فشار دهید(نگه ندارید) در این مرحله درب بسته شده و کالیبره نمودن به اتمام رسیده است.

نکته تعمیراتی:

در برخی از مواقع راننده به اشتباه برای باز کردن یا بستن درب صندوق نیرو وارد مینماید و این امر باعث خارج شدن درب از تنظیمات کالیبره خود میشود (درب به صورت کامل باز یا بسته نمیشود) که از روش بالا میتوانید اقدام به کالیبره نمودن دوباره نمایید.

امیدواریم از این آموزش هم لذت برده باشید و مشکلات شما را برطرف کرده باشد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید