۰

از دو سه تا باند، سیستم خفن بساز!

بنظر شما چرا گاهی اوقات یک سیستم صوتی خوب و حرفه ای نصب میکنید بر روی خودرو اما انتظار شما از صدا و کیفیت را نسبت به هزینه ای که پرداخت کرده اید برآورده نمیکند؟ تیم سلما سیستم این موضوع را با ذکر مثالی برای شما بازگو می کند. اما قبل از هرچیز باید بگوئیم که موضوع مربوط به  تنظیم سیستم صوتی خودروی شما است. با ما همراه باشید.بر

سیستم های صوتی کارخانه در اتومبیل ها یک بار ، در بهترین حالت ، یک رادیو AM-FM با پخش کننده کاست و چند بلندگو در فضای داشبورد باقیمانده قرار گرفت. که در سال 1982 به وجود آمد ، هنگامی که بوز یک سیستم را به آکوستیک درون یک کادیلاک سویل در 1983 تنظیم کرد. این انقلاب صوتی که در سراسر دنیا شنیده می شود قدرت چهار بلندگو را نشان میدهد.

امروزه ، سیستم های میان رده یک دوجین را بسته بندی می کنند. بهترین ها بسیار در حال خریدو فروش هستند ، تصمیم بعدی شما در خودرو ممکن است به این نتیجه برسد که استریو اتومبیل آهنگ مورد علاقه شما را تا چه حد قوی پخش کرده و شمارا راضی نگه داشته است .

شانسی بزرگتر از ارکستر Count Basie Bas در سیستم استریو شما است. کریس لودویگ ، نایب رئیس هارمن سبک زندگی اتومبیل ، که سیستم های صوتی آن در ده ها میلیون اتومبیل است ، گفت: "مطمئناً یک سیستم صوتی خوب در یک وسیله نقلیه یک چالش است."

آقای لودویگ گفت: "ما با سازنده می نشینیم و می دانیم که آیا هدف بهترین بازخورد است یا مقرون به صرفه بودن آن ، پس به جلو برویم." موضوع فقط هزینه و کیفیت صدا نیست. در مورد ابعاد ، زیبایی شناسی و وزن است. خودروسازان می خواهند هر گرم را که میشود از بین ببرند. "

برای درک سیستم ماشین خود ، تنظیم خانه را در نظر بگیرید. از نظر سنتی خوب ، یک آمپ ، یک تیونر ، یک دستگاه پخش سی دی . بلندگوهای ظریف می توانند با دو درایور آهنربای فریت سنگین که توسط توری های پارچه ای گاسامر پنهان شده اند ، دو فوت داشته باشند. سیستم اتاق من با تنظیم بلندگو ماهواره ای ساب ووفر 45 پوند وزن دارد. خشک  کنترل می شود (مگر اینکه کوره من دوباره به هم بخورد). به غیر از ایجاد لرزش و باس تولید شده توسط "One Another Bites the Dust" ، هیچ لرزشی مشاهده نشده است.

اکنون در مورد برق خودرو تأمل کنید. آنها در فضاهای کوچک پرت می شوند. بلندگوهای درب هزاران شوک کامل را تحمل می کنند. برای سبک بودن بلندگوهای اتومبیل از درایورهای نئودیمیوم استفاده می کنند. اجزای لازم برای زنده ماندن در شرایط قطب شمال و دره مرگ ، برای عمر خودرو.

بوز برای بزرگداشت اولین سیستم صوتی اتومبیل خود ، 30 ساله سیویل را ردیابی کرده است. سیستم صوتی آن هنوز کار می کرد.

در نهایت ، سیستم ها باید سرگرمی سبک و کوچک باشند اما بزرگ. آقای لودویگ گفت ، میانگین سیستم صوتی آن زیر 10 پوند وزن دارد و "آنها در هیبرید ها و اتومبیل های برقی با وزن حدود 5 پوند".

حتی لوکس ترین کابین اتومبیل یک اتاق شکنجه برای سیستم های صوتی است. جان پلسیکو ، رئیس ارتباطات محصول بوز ، گفت که اجزای آن "برای اطمینان از عدم خوردگی آنها در مناطق ساحلی و مناطق شمالی که در آن نمک برای آب نگه داشتن یخ خیابان ها استفاده می شود ، تحت" مه نمک قرار دارند."

آزمایش تازه شروع شده است. آقای پلیسیو گفت: "ما دارای اتاق های دما هستیم که به سرعت بین منهای 40 تا 176 درجه فارنهایت چرخه می زند تا اطمینان حاصل شود که اتصالات لحیم کاری در هنگام تغییر دمای شدید در هنگام گرم کردن فضای داخلی منجمد در زمستان های آلاسکا یا خنک کردن آنها در گرمای آریزونا ، خراب نمی شوند." "آنها باید نسبتاً ضد آب باشند ، همچنین بلندگوهای داخل درب به آن ها باران می بارد و پاشیده می شوند."

هر کاری که شرکت های صوتی می توانند انجام دهند تا نصب بر روی خط مونتاژ آسانتر شود ، موجب صرفه جویی در هزینه  می شود. بوز برای نصب ایمن بلندگوها از روش "یک پیچ" که ابداع خودش است استفاده میکند. و اجزای بی کیفیت به معنای هزینه تعویض گارانتی است. آقای پلیشیو میزان شکست سه قسمت در میلیون را ادعا می کند ، و گفت که کل اجزای معیوب تولید شده سالانه بوز در یک چرخ دستی جای می گیرد.

در حالی که خودروسازان و تیم های صوتی باید بر سر محیط ، بودجه ، وزن و فضا نبرد کنند ، صاحبان خودرو به سادگی می خواهند وسیله نقلیه آنها به نظر برسد که انگار آریانا گرانده در کنار آن ها دارد میخواند .

به طور معمول ، سیستم صوتی اتومبیل بهترین چیزی است که مردم در اختیار دارند. مهندسان صوتی ، هر دو به کابین اتومبیل نگاه می کنند و به عنوان فضایی  شگفت انگیز کنترل شده برای تنظیم صدای صوتی و سرتاسر از سطوح بازتابنده ، مواد جذب کننده و تغییر مداوم صداهای بیرونی که اصل موزیک را از بین می برد.

مارک Ziemba ، مدیر سیستم های صوتی در پاناسونیک ، اذعان کرد که "مرحله صدا در یک ماشین بهینه نیست".

آقای ضیمبا گفت: "راننده با یک گوش شش اینچ از شیشه بازتابی به یک طرف می نشیند ، و دیگری در مقابل مانند شیشه  داخلی خودرو باز است." "و هر وسیله نقلیه متفاوت است ، بنابراین آنها باید بر این اساس تنظیم شوند."

به دلیل روانشناسی ، گوش ها به راحتی منابع فرکانس باس را پیدا نمی کنند ، بنابراین می توان ساب ووفرها را در قسمت باربری یعنی صندوق عقب قرار داد. مواد صندلی عقب می تواند به عنوان فیلتر عمل کند تا امواج بد را از بین ببرد. صندلی های پارچه سه برابر جذب می کنند. چرم آن را منعکس می کند.

برخی از اتومبیل ها مانند هوندا پایلوت انتخاب وسیله یا لوازم داخلی را ارائه می دهند. تیم آقای Ziemba ضمن تهیه وسایل الکترونیکی برای خلبانی ، دو پروفایل نرم افزاری برای بهینه سازی صدا برای هر کابین تولید کرد. در خط مونتاژ هوندا ، واحدها برای پارچه یا چرم گاو کدگذاری شده اند.

در Acura ، مشخصات صوتی برای MDX و RLX استاندارد متفاوت از نسخه های ترکیبی است ، زیرا خودرو های جدید هیبریدی ، سنگین تر و سفت تر ، کیفیت تونال داخلی را تغییر می دهد.

آقای Ziemba و الیوت شاینر ، تهیه کننده برنده گرمی ، 17 سال پیش برای بهبود سیستم های شنیداری با یکدیگر همکاری کردند. آقای شاینر که آلبوم هایی برای Steely Dan ، Sting و Foo Fighters تولید کرده است ، پس از گوش دادن به میکس های استودیویی در خودروها ناامید شد.

آخرین سیستم برای تحویل دادن اقدامات وی ، ELS Studio 3D موجود در کراس اوور Acura RDX 2019 ، از درایورهای باریک بام استفاده می کند تا آوازها ، باس ها ، درام ها ، و گیتار را به یک زمینه صدا تبدیل کند که فقط سمت چپ و راست نیست بلکه جلوی آن است. فضای جانبی و عقب. این دقیقاً تنظیم شده است که یک نسخه جداگانه از نرم افزار برای RDX با نمایشگر ابزار "head up" برای جبران پوشش  شیشه ای و پروژکتور داشبورد وجود باشد.

استودیوی 3D ELS به همراه 34 بلندگو Bose Panaray در Cadillac's CT6 و سیستم صوتی پیشرفته Bang Bang & Olufsen 3D در Q7 آئودی ، باعث شده است ساعتها در لاین رانندگی بمانم. سیستم صوتی اختیاری Mark Levinson Reference Surround در یک لکسوس LC به نظر می رسد مانند یک سیستم خانه 100000 دلاری است. هزینه کل این خودرو 4000 دلار کمتر از آن است.

خودروسازان نمونه های داخلی تولید شده را برای تنظیم صدا به شرکت های صوتی ارائه می دهند. مواد مشبک و الگوی سوراخ تفاوت ایجاد می کند: فلز از لحاظ عملکرد از نظر صوتی شفاف تر است. طراحان هر دو شرکت از جایگاه و زیبایی شناسی غافل می شوند. در گذشته خودروسازها کوره های رزینی را ترجیح می دادند زیرا می توانند داخل کشور مخلوط شوند. آلومینیوم با سوراخ لیزری محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این ظاهر فلز مانند نماد وضعیت را به دست می آورد.

خودروسازان دریافتند که یک آرم پریمیوم درج شده بر روی باندهای بلندگو ، به فروش خودرو کمک می کند. فیات کرایسلر Beats Audio را مجذوب خریداران جوان تر می کند ، اما هنوز مشخص نیست چه کسی آن را تولید می کند. به عنوان مثال ، هارمن JBL ، Harman Kardon ، Infinity ، Mark Levinson ، Revel و Lexicon را می سازد. مجوزهای Bang & Olufsen و Bowers & Wilkins را برای این اتومبیل مجوز می دهد. پاناسونیک ELS ، Fender و Blue Note را تولید می کند.

این صرفاً برندسازی نیست. مهندسان تلاش می کنند صدای امضای یک شرکت را در اتومبیل دوباره بازیابی کنند.

آقای پاسیشیو گفت: "صدای بوز چیزی است که مشتریان ما مشتاقانه  می خواهند ، و ما همان کیفیت را در خانه ، هدفون یا صدای ماشین ارائه می دهیم."

سیستم ها فراتر از موسیقی هستند. به تمام زنگ های هشدار دهنده و هشدارها که از طریق بلندگوها در حال چرخش هستند فکر کنید. بیشتر سیستم ها به اندازه کافی هوشمند هستند تا ضمن ارسال برخی پیام ها ، صدای موسیقی را کم کنند . (معمولاً در بهترین قسمت آهنگ ، درست است؟) ورودی های چند منبع و پشتیبانی از بلوتوث ضروری است.

برخی از سیستم ها حتی مانند هدفون لغو صدا در مقیاس بزرگتر کار می کنند . میکروفون ها نویز جاده را نمونه برداری می کنند و سپس یک  موج معکوس را درون کابین پمپ می کنند. این امر به از بین بردن عایق صوتی سنگین و افزایش راندمان سوخت کمک می کند.

برای ارائه موتورهای کوچک توربوشارژ کوچک مدرن ، یک گلوی دلپذیر بزرگ ، وسایل الکترونیکی مشابه باعث کاهش یادداشت های ناپیوسته رانندگی و تقویت صدای دلپذیر اصلی از طریق بلندگوها می شوند. همه این اتفاق می افتد در حالی که شما یک درایو دیگر NPR را تحمل می کنید.

 

فروش، نصب و اجرا توسط تیم حرفه ای در استان البرز و شهر کرج. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت سیستم صوتی تصویری خودرو، انواع مانیتور فابریک،DVD فابریک، ردیاب ماهواره، پاور ویندوز و بسیاری از تجهیزات پیشرفته خودروهای داخلی و خارجی به  فروشگاه وبسایت   www.SelmaSystem.ir مراجعه بفرمائید.تیم سلما سیستم آماده تجهیز خودروی شما به پیشرفته ترین تجهیزات لوکس و فناوری های روز جهان با کمترین حاشیه سود و بالاترین کیفیت و در صورت خواست شما، نصب در محل می باشد.

فروشگاه بزرگ سلما سیستم Selma System

تلفن پشتیبانی و ثبت سفارش: 09379931988

ما را در فضای مجازی دنبال کنید و ویدیو های جالب و جذابی از نصب سیستم بر روی خودروهای داخلی و خارجی مشاهده کنید.

اینستاگرام

آپارات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید